Navigasjon på nettstedet
Hvordan navigerer jeg på nettstedet www.glassogruppen.no?
Generell informasjon
Kundeservice
Retur av varer
Frakt og levering
Betalingsmåter
Personvern
Salg til utlandet
Bestillings status
Ofte stilte spørsmål
Hvordan er bestillings prosessen?
Hvor Lang tid tar en ordre?
Hva er en 3D-visualisering?
Hva trengs for å lage en 3D-visualisering?
Hva slags filer (logoer, fotografier) er akseptert for visualisering?
Er det mulig å gjøre endringer etter bestilling?
Er det en mulighet for individualisert eller spesielle bestillinger?
Hvorfor velge vår bedrift?
Garantert høyeste kvalitet
Garantert kvalitets krystaller
NAVIGERE NETTSTEDET
______________________________________________________________________________
Hvordan navigerer jeg på nettstedet www.glassogruppen.no?
Navigasjon på nettstedet er for en standard e-handel. Vårt firma vil forenkle prosessen, med forespørsler om pristilbud via nettsiden. Forespørsel skjemaet vises umiddelbart når du klikker på ikonet "Legg i handlekurven". Og valgt det produktet du ønsker å forespørre om. Du vil se alle de produktene som du forespør. Informasjon som "kvantitet" og utfyllende tekst vil hjelpe oss å tilby den mest nøyaktige pris på en eventuell ordre.
GENERELL INFORMASJON
______________________________________________________________________________
Hvis du er interessert i våre statuer, vennligst kontakt oss på telefon eller via e-post. Vårt firma støtter både private og bedriftskunder. Vi arbeider raskt, og våre produkter er av høyeste kvalitet. Våre konsulenter vil hjelpe deg i å velge den beste løsningen for alle anledninger og arrangementer som vil bli tildelt trofeer og eksklusive gaver. Våre åpningstider er: Mandag - fredag 9.00 til 17.00.
I lys av det faktum at alle bestillinger er individualisert, aksepterer vi ikke produktet tilbake. Anskaffelsesprosessen sikrer at hver bestilling vil bli behandlet i samsvar med ønske og valg, og etter den endelige godkjenning av kunden. Etter bestillingsprosessen kan du være sikker på at de er utført i samsvar med dine ønsker og vil forhåpentligvis overgå din forventning. I tilfelle at produktet har blitt skadet under transport, garanterer vi å gi nye uten ekstra kostnad.
Hver statue bli laget av oss så raskt som mulig, og vil bli sendt til sluttkunde med posten eventuelt bud.
Betalinger er akseptert i form av bankoverføringer og kontanter. Det er en mulighet for å sende i post oppkrav, for kunder som ikke kjøper fra oss fordi produktet krever forskuddsbetaling. Norsk registrerte firma kan få faktura, etter en sjekk av betalingsdyktighet hvis nødvendig.
1. Selskapet Glassogruppen Olaf Gunnarshaug, eieren av nettstedet Glassogruppen.no er forpliktet til riktig beskyttelse av data for nettstedet besøkende.
2. Data om brukere av tjenesten vil ikke bli delt eller solgt til tredjeparter og enkeltpersoner.
3. Data rapportert av brukere av tjenesten vil kun bli brukt til formålet kommunikasjon.
4. Uavhengig av personlige data under kommunikasjon, kan eieren av nettstedet bruke teknologi for å samle inn visse tekniske opplysninger som IP-adressen til deltakeren, type nettleser og operativsystem som brukes. For å kunne forbedre nettsiden.
5. Eieren av nettstedet og operatører Samler Inn data som understøtter hjemmeside statistikktjenesten ved besøk på nettsiden www.glassogruppen.no
6. Eieren forbeholder seg retten til å foreta endringer i våre retningslinjer for personvern. Endringer kan forekomme når som helst, og man kan eller ikke kan trenge å bli informert om det.
7. For å forbedre funksjonaliteten til nettstedet glassogruppen brukes sporadisk cookies. Disse filene er overført informasjon via en nettleser og lagres på din harddisk av nettstedet. Cookies kan ikke innhente personlige data fra din datamaskin.
Vi er et selskap som er momspliktig, Noe som er grunnen til at våre priser er oppgitt som netto og brutto. I tilfelle av utenlandsk salg til EU-land belastes 0% moms.
Vi har ikke i dag et system for å aktivt overvåke status på din bestilling. For dette formålet, kan du kontakte oss, og våre konsulenter vil gi deg status.
Ofte stilte spørsmål (FAQ)
______________________________________________________________________________
Hvordan er bestillings prosessen?
Bestillingsprosessen er delt inn i flere etapper. I den første, vi prøver alltid å hjelpe våre kunder i å velge de beste produktene for spesielle anledninger. Vi har: trofeer glass, metall, tre og resin cast. Her følger vi budsjettet som kunden har, og hvilken type anledning som produktet skal deles ut til. Kunder som ønsker å få se referanse statuer laget av oss, sender vi umiddelbart en referanse via e-post. Blant våre kunder er privatpersoner, bedrifter og selskaper.
I den neste fasen, forberedes prisoverslag Basert på blant annet grunnlag av produksjonstid og mengde. Etter godkjenning, forberedelse for å visualisere, slik at kunden kan se et virtuelt bilde av hvordan det ferdige produktet vil Se ut. Etter aksept / endringer, fortsetter vi til produksjon.
I den siste fasen, pakker vi våre produkter nøye og straks sender dem til klienten, via våre kurerer.
Fra starten av kontrakten til hele prosessen er ferdig kan det ta alt fra 2 til 14 dager, dette er spesielle kontrakter og produkter som skal lages med individuelt innhold. Ulike faktorer kan forkorte eller forlenge tiden. Ventetiden for grunnleggende visualisering er ca 2-4 dager, mer avansert som 3D-objekter er ca 5-7 dager (men vennligst bekreft hver gang denne typen motiv skal brukes). Enhver endring i visualisering prosessen kan føre til en forsinkelse. Produksjonen er 1-9 dager avhengig av: mengden av bestilte varer, lagerbeholdning, kompleksitet og form. I tillegg om vi er tomme for produktet lokalt og må bestille fra vårt fjernlager. Leveringstid på produktene, er avhengig av hvor du bor. Det kan opptil 5 dager i Norge. Som oftes 2-4 dager.
Det er vanskelig å definere presist det nøyaktige tidspunktet for levering av varene, men de fleste bestillinger sendes innen 30 dager fra datoen for oppstart av kontrakten. Faktorer som den tiden det tar for å godta visualisering og produksjonstid (avhengig av størrelsen av den orden), har og en innvirkning på leveringstiden.
3D visualisering er som et bilde av den endelige bestilling. Slik at kunden får se før de blir godkjent. Visualiseringen er datamaskingenerert, akkurat som det vil se ut til slutt.
Målet er å gi kundene 3D-bilde visualisering slik At de kan se det endelige produktet, før det blir godkjent. Og vi starter prosessen med produksjon av kundens produkter. Det er anledning til å foreta endelige justeringer i prosjektet, for eksempel skrift, skriftstørrelse, tekst plassering, størrelse, logo, og mange andre detaljer. Selvfølgelig før godkjent utkast.
Med 3D-visualisering bekreftelse fra kunden, sørger vi for at ordren er etter hans forventninger.
Hva trengs for å lage en 3D-visualisering?
Det finnes to typer av lasergravering - 2D og 3D. 2D og 3Dgravering gjøres inne i krystallen. 2D Dette er bare et flatt bilde, som om det var skrevet ut på et ark. Imidlertid er 3D gravering opprettet i tre dimensjoner, og kan ses fra forskjellige vinkler.
Til å opprette en logo eller et annet tema i 3D, trengs det en spesiell 3D modellering programvare for å trekke et objekt i tre dimensjoner. Denne prosessen kalles filkonvertering. Den beste kilden for logo arbeid for oss er vektor-filer. For å produsere et 3D-bilde av objektet, må du minst ha et par fotografier tatt på hver side og topp og bunn. Basert på disse bildene, er vi i stand til å lage en 3D representasjon med presisjon.
Vi har også et stort utvalg av allerede omdannede 3D objekter som kan brukes til å gravere. Hvis du har noen spørsmål, eller Noe av prosessen som er beskrevet ikke helt forstått, ikke nøl med å ringe, vi er glade for å svare på eventuelle spørsmål og forklare eventuelle tvetydigheter.
Hva slags filer (logoer, fotografier) er akseptert for visualisering?
Når det gjelder logoer er minstekravene høyoppløselige filer. Imidlertid er en vektor fil best for å beholde alle detaljer som inngår i logon, PSD, EPS (Adobe Photoshop), CDR (Corel Draw), AI (Adobe Illustrator) eller PDF. Det er andre vektorfilformater, som også kan brukes.
I tilfelle av mer komplekse 3D-modeller, og de som krever svært presise detaljer og presisjon (f.eks deler), er det best å få filene levert i 3D-format som allerede har elementet trukket i tre dimensjoner, for eksempel filer som MAX (3D Studio max), MA (Maya), Solid Works.
Er det mulig å gjøre endringer etter bestilling?
Ja, men bare fram til det punktet hvor produktet ikke er begynt å produseres av oss. I tilfelle endringer i løpet av prosjektet, vennligst kontakt oss umiddelbart ved å ringe eller sende epost til oss.
Er det en mulighet for individualisert eller spesielle bestillinger?
Vi lager enhver statue unik, og vi har et bredt spekter av krystaller og størrelser å velge i. Du trenger bare ideen som du ønsker å få produsert, så kan du kontakte oss, for å få oppfylt ditt drømme prosjekt.
Hvorfor velge vår bedrift?
______________________________________________________________________________
GLASSOGRUPPEN er en garanti av høyeste kvalitet. Blant våre kunder som stoler på oss: ERA polsk radio, TVN, RMFFM, ING Bank, Bank BPH, TVP1.
Garantert kvalitets krystaller
Glass som vi tilbyr våre kunder, er det såkalte optisk glass. Vanligvis kalt K9 glass og krystall. Den brukes for fremstilling av linser og prismer i laser optikk (blyfritt). Den har en meget høy transparens samt et veldig lavt innhold av luftbobler. Produktene våres er fri for luftbobler. Kun den beste krystallen blir brukt til produktene våres. Det veier ca 24% mindre enn glass med et blyinnhold, blir i tillegg veldig godt polert. I praksis er dette det reneste tilgjengelige industrielle glass. Det brukes blant annet av selskapet Swarovski.